|
MHI / Záruční podmínky
|
|
Záruční podmínky
společnosti MHI servis s.r.o., Havránkova 11, 619 00 Brno, IČ: 27744175, DIČ: CZ27744175
Společnost MHI servis garantuje, že její vlastní výrobky a výrobky distribuované jsou bez materiálových a výrobních vad po dobu 6 měsíců.
- Kupující je povinen si zboží při jeho převzetí řádně prohlédnout a převzetí potvrdit na přepravní smlouvě dopravce nebo na dodacím listě a o přejímce vést řízenou dokumentaci. Pokud kupující zboží řádně a včas nepřevezme, je plně odpovědný za veškeré škody tím vzniklé.
- Kupující převzetím zboží potvrzuje, že je seznámen s technickými parametry zboží a je povinen zajistit odbornou instalaci v souladu s normami ČSN a EU včetně zajištění odbornosti pracovníků obsluhy a servisu. Posouzení vhodnosti zboží a jeho aplikace je na vlastní odpovědnost kupujícího.
- Všechna oznámení o vadách musí být prodávajícímu zaslána písemně. Zjevné vady musí být reklamovány nejpozději do 14 dnů od převzetí zboží a skryté výrobní vady (vady zjistitelné při vynaložení odborné péče) do 6 měsíců od převzetí zboží, nejvýše však 2000 provozních hodin (není-li stanoveno jinak). Ukončení životnosti v podmínkách neodpovídajícím parametrům, které udává prodávající, před uplynutím záruky není považováno za výrobní vadu.
- Nároky kupujícího z vad zboží budou uznány pouze tehdy, byly-li včas oznámeny a prokáže-li kupující, že vady nebyly způsobeny po přechodu nebezpečí škody na zboží na kupujícího vnějšími vlivy. Záruční lhůta se nevztahuje na komponenty s krátkou životností a spotřební materiál.
- Předpokladem pro uznání nároku z vad zboží je uznání reklamace prodávajícím na základě vlastního technického přezkoušení u společnosti MHI servis. Doprava reklamovaného zboží je vždy hrazena kupujícím.
- Plnění záruky spočívá podle uvážení prodávajícího a dohody s kupujícím v:
a) dodání náhradního zboží za zboží vadné, popřípadě dodání chybějícího zboží b) opravě této vady, jestliže je opravitelná c) slevě z kupní ceny d) odstoupení od smlouvy
- Veškeré nároky na náhradu škody kupujícího proti prodávajícímu v souvislosti se smlouvou jsou omezeny výší ceny zaplacené za zboží dodané kupujícímu, přičemž prodávající odpovídá jen za škodu, kterou způsobil úmyslně nebo hrubou nedbalostí.
- Společnost MHI servis neuděluje žádné další garance.
|
Kontakt
MHI servis s.r.o.
Havránkova 11 Brno 619 00 email: mhi@hydrocom.cz tel.: +420 543 521 386
|